Chat

Gjelder din henvendelse bestilling/endring/kansellering av reise så ber vi deg ta kontakt med ditt lokale Berg-Hansen kontor.

  1. Bestilling, endring eller kansellering av reise

    Avbestille hotell
    Du kan avbestille hotellrom i Berg-Hansen webgate inntil 72 timer før innsjekk utenlands, og 24 timer før innenlands (med unntak av spesialpriser).


    Bestille for flere
    Har du spørsmål om hvordan du bestiller jobbreise for andre kollegaer? For å bestille reiser for andre må du være registrert som reisebestiller for ditt firma. Alternativt kan dine kolleger gi deg tilgang i sin profil under arkfanen «Profil ? Reisebestillere» i Berg-Hansen webgate.


    Trenger du fortsatt hjelp?
    Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 08050 eller e-post bestilling@berg-hansen.no så vil en av våre reiserådgivere hjelpe deg.

  2. Hvordan finne kvitteringer?

    Hvordan finne kvitteringer?
    Her ser du hvordan du enkelt kan hente ut kvitteringen din:
    https://www.youtube.com/watch?v=rmU6HCRnNEs


    Har du spørsmål om SAS TPC kvitteringer?
    TPC kvitteringer blir utstedt 1-3 dager etter endt reise. Disse finner du i din reisemappe i Berg-Hansen webgate.


    Trenger du fortsatt hjelp?
    Ta kontakt med Kundeservice på telefon 21 02 45 50 eller e-post: kundeservice@berg-hansen.no.

  3. Bestilling av ferie- eller privatreise for deg selv, familie og/eller venner

    Bestill reisen selv på Berg-Hansen GO, eller ta kontakt med vår ferieavdeling på telefon 810 00 003 eller e-post ferie@berg-hansen.no, så vil en av våre reiserådgivere hjelpe deg.

Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?